MENDOMINASI RUANG SIBER DEMI PERJUANGAN BANGSA

Thursday 14 March 2013

UMNO tipu beli senjata???

Dalam ceramah baru- baru Hj Basir, salah seorang bekas panglima Tentera Darat, pernah bertugas di Kem Batu Gajah menyatakan bahawa kerajaan Malaysia mempunyai banyak wang, tetapi kemanakah wang tersebut pergi? Beliau menyatakan ketirisan dalam membeli senjata oleh kerajaan.
Black Panther tidak dapat menyokong dan menyangkal dakwaan beliau. Tetapi sekiranya beliau seorang yang benar-benar jujur, mengapa semasa dalam perkhidmatan dulu beliau tidak melaporkan kepada SPRM setiap salah laku yang berlaku dalam ATM. Masalah pembelian senjata, pembelian bahan makanan dan lain-lain lagi. ADAKAH beliau juga terlibat dalam SKANDAL rasuah tersebut. Rasanya mungkin juga beliau terlibat. Kalau tidak terlibat kenapa perlu menceritakan perkara ini setelah PENCEN? Mungkin setelah pencen dan masuk PAS, segala DOSA yang dilakukan terhapus dan diampunkan oleh ULARMAK TEROMPAH (Anwar Ibrahim yg cakap). Ini membuktikan tiada kejujuran semasa beliau menjawat jawatan sebagai PEGAWAI ATASAN. Inilah yang dikatakan sifat munafik.
Oleh itu sedarlah bahawa dosa dan kejahatan yang kita lakukan bukan, ularmak terompah yang mengampunkan dosa kita, bahkan hanya ALLAH sahaja yang layak mengampunkan dosa hambaNya.
Sumber ~> http://mynameblackpanther.blogspot.com/2013/03/kerajaan-umno-tipu-beli-senjata.html?m=1


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...